S posebno stabilnim gospodarstvom in privilegiji za tuja podjetja je Švica videna kot “pristajalno mesto” za uvozna in izvozna podjetja. Zaradi tega je bila država vedno pionir in privlačno mesto za vlagatelje na področju mednarodnega poslovanja.
Ena najpomembnejših evropskih ekonomij za offshore trgovska podjetja zaradi svoje zgodnje strategije gospodarskega trga ima Švica vzpostavljeno trgovsko mrežo z večino zahodnih držav, zlasti z šengenskim območjem. Dosledno uvrščena med vodilne države na svetu pri privabljanju največjih tujih naložb, Švica koristi iz zasebnih in podjetniških kapitalov z vsega sveta. Več kot četrtina švicarskega prebivalstva ima tuje korenine, skoraj polovica milijonarjev v državi pa je rojena v tujini.
Kljub temu, da je majhna država s 8,6 milijona prebivalcev, je Švica zelo konkurenčna industrijska država. V primerjavi z drugimi evropskimi državami je Švica ena prvih držav, ki vzpodbuja sodelovanje in naložbe z uvoznimi in izvoznimi podjetji za razvoj mednarodne trgovine.
Po podatkih Svetovne banke je Švica leta 2020 četrti največji uvozni in izvozni trg na evropskem trgu, saj predstavlja 7,4 % celotnega uvoza in 6,3 % celotnega izvoza. Glavni izvozni trgi Švice so Francija, Italija, Nemčija, ZDA in Združeno kraljestvo, pri čemer je Nemčija največji trg države, saj predstavlja 25 % celotne izvozne prodaje.
Po podatkih carine je Švica leta 2020 izvozila v vrednosti več kot 225 milijard evrov blaga brez posredništva. Švicarsko gospodarstvo je močno odvisno od zunanjega trga. Lani je Švica izvozila za 431 milijard evrov blaga in storitev, medtem ko je uvozila za 368 milijard evrov.
Zakaj ustanoviti uvozno-izvozno podjetje v Švici?
Ekonomisti Švico smatrajo kot “unikaten” trg. Čeprav ni uradna članica EU, je Švica že dolgo glavna partnerica mnogih držav znotraj in zunaj EU. Znano je, da ima Švica eno izmed mrež prostotrgovinskih sporazumov, kateri povezujejo vse celine, zlasti z EU in Kitajsko, kar zagotavlja najbolj gladek in učinkovit trgovski tok. Ker ima Švica tako široko uvozno-izvozno mrežo, je ustvarjanje offshore trgovskega podjetja tukaj ne le natančna, temveč tudi strateška odločitev za tuje posameznike kot tudi podjetja.
Postati glavni partner mnogih držav in celin po svetu, je Švici pomagalo ohranjati nevtralnost v diplomatskih odnosih. Država lahko poveča svoje mednarodne trgovske dejavnosti, ne da bi se zapletla v politične spore. Zaradi tega je Švica postala “unikatna” lokacija, katera privablja številne mednarodne zasebne ali podjetniške naložbe, kateri znotraj švice ustanavljajo uvozna-izvozna podjetja.
Švica ima zelo bogato in moderno socialno-ekonomsko osnovo, z nizko stopnjo brezposelnosti, visoko usposobljeno delovno silo in enim najvišjih dohodkov na prebivalca na svetu.
Kaj naredi vaše švicarsko trgovsko podjetje boljše od drugih?
Ena največjih prednosti, ki jih švicarsko uvozno-izvozno podjetje lahko ponudi vlagateljem, je lahek vstop na evropski trg. EU je znana kot glavni trgovinski partner Švice. Postavitev temeljev za vaše podjetje v tej državi je najpomembnejši in potreben korak, če želite dostopati do evropskega trga, ki velja za najzahtevnejšega na svetu.
Švica ima sodobno strežniško infrastrukturo, hitro internetno povezavo in zanesljivo oskrbo z električno energijo. Švicarska mednarodna izvozna podjetja so drzno prešla na nove tehnologije in uvedla najsodobnejše informacijske in komunikacijske tehnologije. Ti ugodni pogoji ponujajo odlično okolje za mednarodna podjetja in družbe, da vzpostavijo visokozmogljive proizvodne v Švici. Mnoga svetovna priznana podjetja, kot so Roche, Novartis, Johnson & Johnson in Syngenta, so tukaj vzpostavile svoje celice.
Nazadnje, a ne najmanj pomembno, imeti švicarsko offshore podjetje za mednarodno trgovanje bo pomagalo povečati vrednost podobe in blagovne znamke vašega podjetja. Če imate podjetje v Švici izgleda, da je vaše podjetje mednarodna korporacija; blagovna znamka in podoba vašega podjetja se bosta močno izboljšali, kar bo pritegnilo več strank in partnerjev v primerjavi z podjetjem v vaši matični državi. Imeti offshore podjetje in lastno lokacijo v Švici bo vaši družbi olajšalo dostop do ciljnih strank v Švici in po vsej Evropi. Stranke in partnerji bodo lahko enostavno našli informacije in komunicirali z vami bolj uspešno, kot če bi bilo vaše podjetje v drugi državi. Hkrati, če ima vaše podjetje svojo podružnico v Švici, boste skoraj zagotovo sodelovali s številnimi drugimi blagovnimi znamkami ali partnerji.